Maginfluensan igen!!!

2010-10-18 / 12:08:34
Usch.

Skulle egentligen ha varit på jobbet vid den här tiden, o till o med haft lunch nu... men istället sitter jag hemma med Leon som kräktes flera ggr inatt.

Vet inte om han kan ha blivit smittad utav någon/något på Andy´s Lekland? Det var ju mkt barn där o jag menar, alla barn tar i precis allt... för han mådde bra igår kväll.

Sedan vaknar jag på natten av att han står upp i sängen o gråter, jag i princip sover när jag själv går upp ur sängen för att ge honom nappen o lägga honom ner i sängen, då jag märker att det är alldeles blött där o luktar riktig maginfluensa. Får panik (som jag alltid får när Leon blir sjuk) o ropar på Jonny så han kommer upp i sömnen också o vi tvättar av Leon, byter sängkläder m.m

Lägger honom ner o försöker somna om allihopa. Det går 30 minuter, sedan händer samma sak igen. Upp, tvätta av Leon, byta sängkläder....

Faaan vad jag hatar maginfluensa! Det verkar inte vara lika allvarlig maginfluensa som han hade sist iaf (o samma som han smittade mig med), för han verkar vara ganska pigg o må bra nu, dock är han väldigt varm så jag vet att han har feber...

O än så länge har jag inte vågat ge honom nån mat, han fick lite välling för 1 tim sedan o det verkar ha stannat kvar i magen än så länge.. usch usch usch jag verkligen hatar sånt här! Man tycker ju så synd om honom :(

Jag tror att jag är drabbad av en förbannelse....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: