Dagen efter Födelsedagen :)

2010-10-14 / 23:05:25
Tjohoo allihopa! :)

Idag har jag låtit min son vara hemma från dagis för vi skulle gossa hemma istället :D

Jag tog med mig lillgrabben o flög i väg o shoppade lite granna :D

Fick en jättefin klänning igår av Jonny i födelsedagspresent, den satt jättebra på mig.... om man bortser från att knapparna lossnade vid bröstet så fort jag tog ett andetag. Mina bröst var för stora för klänningen! Himla irriterande kan jag säga, för jag ville verkligen ha den klänningen på mig igår.. o jag tänkte "Men om jag försöker att inte andas, så kanske knapparna inte spricker upp?" Meeeneeh, tanken kanske inte var så bra ändå trots allt o tur är ju det, annars hade jag blottat mig för många personer VÄLDIGT många gånger igår!

Så idag va jag o försökte hitta en annan klänning på MQ = mission impossible om man har tuttar. Provade flera stycken o inte en enda klänning fick jag upp över tuttarna, alltså HALLÅ. Klädskaparna kanske borde börja tänka på att vissa människor har bröst men ändå vill ha kläder på sig??!

Så jag fick ta pengarna tillbaka o vandra in på en annan affär istället.. men då fick jag med mig två andra klänningar, som mina bröst fick plats i (tack Gud!) o ett par jeansleggings.

Sedan köpte jag egen uppsättning för nagelförlängning, så nu har jag gjort egen nagelförlängning, o det blev jättebra faktiskt, jag är riktigt grym! Ni ska få se bild sen ;) Hejdå nagelsalonger - Hej Proffs-Tessan!

Jag är så nöjd över gårdagen, o riktigt nöjd över dagen som varit också! Fick dessutom med mig ett nytt skärmskydd till min fina telefon, och ett plastskyddsfodral eller vad man säger, som skyddar runt om telefonen - Rosa såklart! Så nu är mina naglar o min telefon i matchande färg, synd att jag inte hade på mig min nya rosa klänning som jag köpte idag också, hade varit perfect match! So jävla girly! I like it ;)

Ne nu blir det nog lite dumburk - dagis imorgon blandat med plugg o kanske lite tjejträffar! So long!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: