Jag är körd...

2010-05-02 / 22:21:29
Jag är sååå trött !
Det har verkligen tagit på krafterna att jobba den här helgen, trots att det har varit lugnt på jobbet o trots att jag inte behövt lämna o hämta Leon på dagis..
Jag vet inte vad det är med mig.. jag tror jag behöver en adrenalinkick.. typ vitaminer eller nåt..
O nu är Jonny på väg hem o har hyrt film.. Flickan som lekte med elden.. Har ni sett den?
Alla säger tydligen att den e sååå hiiimla bra så han va tvungen att hyra den..
Men som det känns just nu kommer jag nog slockna under filmen.. om den inte är riktigt riktigt bra och spännande vill säga.. men det ska krävas mycket för att jag ska tycka att en film e det.. ;D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: