Tisdag.

2010-03-17 / 11:12:02
Hej på er alla!
I know I'm very dålig with min update ibland men u know.. jag är en viktig person, jag är upptagen med hundra saker liksom. ;)

Imorse lämnade jag Leon på dagis vid 9 så han får gå till typ 2 idag, eftersom jag e ledig :)
Tror ni inte han började gråta jätte jätte mycket när jag skulle gå?
Alltså... snacka om att det kändes som en kniv rakt i hjärtat... inte ville jag lämna honom där när han blev så ledsen... lilla plutten :(
Men han måste ju vänja sig vid dagis, han hann ju bara gå inskolning en vecka innan han blev sjuk, o nu har vi precis varit hemma en vecka o så ska han helt plötsligt tillbaka dit igen... Klart det blir jobbigt, men han måste ju komma in i dagis-rutinerna någon gång liksom...

Jahaja, vad står på att göra-listan idag då.. Hmm. Typ, hänga tvätt o namna Leons alla kläder, skor, leksaker m.m. Låter otroligt intressant va? Haha.. I know. Men såhär är livet när man är mamma! Face it :)

I Fredags var iallafall en mycket intressant kväll. Jag, Carro o Amie skulle partaja lite, barnfria o tjejkväll tillsammans. Hur underbart låter inte det? Det började jättebra iallafall, jag o Amie gled ner till Carro o vi korkade upp vinet. Dock försvann Amies vin ner i hennes mage väldigt fort, o hon hade inte ätit någon middag kvällen till ära... kanske inte så bra.... ?
Jag kan ju meddela att Amie blev väldigt glad i hatten o rund under fötterna innan vi ens hade kommit upp till lokalkrogen, och tiden vi var hemma hos Carro tills det att vi var uppe på krogen var ungefär mindre än en timme... haha... Så ni kan ju tänka er att hon var lite... jaa.. törstig?!

Vi hade iallafall jättekul på vägen upp... kändes som att vi tog två steg, sedan stannade, tog bilder, snackade, fastnade... gick tre steg, stannade, drack vin, tog lite mer bilder... haha... vägen upp till krogen tog med andra ord ett tag att gå... ;D

AMIE DU MÅSTE SKICKA BILDERNA TILL MIG!!!!

Anyway, vad som hände senare under kvällen tänker jag inte dra upp.... Det som händer i Skogås stannar i Skogås! Haha :D

Vi lämnar det bara, ni kan alltid fråga Amie vad som hände senare under kvällen, om ni e nyfikna? ;) haha... Men jag tror inte hon har nån lust att svara på det... haha...

Eller hur Amie ? ;D ...
Kommentarer!
Postat av: Amie

Haha, exakt, det som händer i skogås - stannar i skogås :P

Va glad att det inte var du som att brevid mig...hahah..stackars Carro!

Hade ni kul resten av kvällen då?



Visste inte ens att vi hade tagit bilder, jag ska leta efter kameran så lägger jag in dom sen :)

Puuss

Kommenterat - 2010-03-18 / 12:34:51  | URL - http://amiesbubbla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: