Lite mera shopping =)

2010-03-12 / 13:45:10
Igår var vi i Farsta, jag Carro Leon o sen mötte vi upp Anna där  :)
Anna löpte amok tamejfan i varenda jävla affär! Det va helt galet! Jag Carro o Leon gick där o så helt plötsligt var Anna borta.. det hände typ 5 gånger.. då hade hon flygit in i en butik o stod o ryckte i klänningar, tunikor, sjalar o kjolar... Sen tog det ungefär 30 sekunder så kom hon ut ur affären med en påse i handen.

Hon konstaterade att hon hade gjort av med 3000:- ungefär på 2 timmar o sa åt oss att hålla koll på henne så att hon inte köpte nåt mer.. men jaaa.. det var ju lätt.. hon tittade på sitt kontouttdrag o var aningen bekymrad.. sedan gick hon bredvid oss i 5 meter, sedan försvann hon igen.

Denna gång hittade vi henne ingenstans så vi fortsatte gå.. sen ringer hon o frågar var vi är.. o vi möter upp henne, ja då har hon ytterligare en påse i handen, denna gång hade hon köpt en sjal. Det var som att släppa ett barn i en godisaffär.... typ.. om inte värre.

Iallafall,
jag lyckades hitta lite smått o gott jag också :)



Dress till Leon.. det står "Ghetto Style" på tröjan, ifall det inte syns :)
Leon e ju lite ghetto.. liksom.. haha





Tunika + leggings från Gina Tricot :)
Bilderna blir jättedåliga o tunikan är finare i verkligheten.. Jag lovar :)
Ena paret e vanliga leggings o andra e glansleggings
Köpte även jättesöta (o lite sexiga) trosor också men dom tänker jag inte lägga upp bild på... haha suckers ;D !



Kokböcker ! Dessa två är mina FÖRSTA kokböcker hemma...
Ni kan ju tänka er att detta var en bra investering.. hehe ;D

Jaaa... det var väl det.
Shopping-turen kommer att fortsätta idag faktiskt. Varken Carro eller jag fick tag i allt vi ville ha.. för då hann centrumet stänga... haha. Jag skyller på att det tog för lång tid att vara barnvakt åt Anna.. därför hann vi inte med allt :P
Så.. efter Leon har sovit sin lunch o käkat mellis så drar vi o shoppar lite igen !
Update kommer senare! Tjingeling !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: