Inte ok... ALLS !

2010-03-11 / 11:03:03
Jag tror jag har blivit sjuk!
Det är faktiskt ingen hallucination nu... Imorse skakade jag o tog febern men hade ingen feber.
Däremot så hostar jag! Det killar i halsen hela tiden o det e typ "torrhosta"..
Ni vet såndär irriterande hosta så det inte spelar någon roll hur mycket man hostar för ingenting kommer upp ändå..
Det slutar bara med att man får kväljningar o ont i bröstet.. Typ så..
Jag som verkligen verkligen inte vill bli sjuk!!!
Leon har ju PRECIIIIS börjat på dagis o jag har PRECIS fått ett nytt jobb med fast anställning o allt ! Det är himla typiskt!! O självklart en del av min otur.. som vanligt !

Detta är bara INTE ok. Jag vill att det ska gå över.. NU !
Måste ringa till dagis o säga att Leon inte kommer imorgon heller, han hade 38.3 i feber imorse.
Himla konstigt att febern bara har stigit dessa dagar? Den borde ju ha gått ner??
Vet ni vad det kan bero på? Han har ju trots allt fått alvedon o sovit jättemycket..
Man kan tycka att han borde bli bättre nu när han har varit hemma sedan i Måndags, inte sämre liksom....



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: