Hej hopp !

2010-03-05 / 19:50:34
Imorse lämnade jag Leon på dagis kl 9. Trodde han skulle bli ledsen när jag skulle gå.. men det trodde ni va? Han sprang direkt till leksakerna.. och sopskyffeln såklart. Vilken diss jag fick där, haha!

Efter det mötte jag upp Carro, skulle passa Lucas medan hon tog blodprov.. jag satte mig dära på bänken o förberedde mig på att det skulle ta värsta tiden.. så jag börjar "packa upp" Lucas lite grann, göra i ordning en flaska osv. Innan jag ens hunnit hälla vatten i hans flaska så kommer Carro ut.. haha, jag var barnvakt i ungefär 1 minut.

Sedan gled vi hit o åt skinksmörgås + kaffe till frukost, sen kom Victoria o Ella o lite senare gjorde vi lunch :)



Lilla Lucas sover i soffan :)



O lilla Ella i min famn :)

Efter vi hade ätit lunch var det dags för mig att hämta prutten på dagis.
Så Victoria o Ella åkte hem o jag Carro o Lucas tog en promenad. Leon hade skött sig jättebra på dagis. Inte varit ledsen en enda gång. Ätit lunch själv med sked och sedan sovit efteråt i 1½ timme :) Men när han fick syn på mig när jag kom innanför dörren till dagis så sprang han o i princip flög i min famn o gav mig en bamsekram... Det var riktig kärlek <3 !! Lite hade han iallafall saknat mig.. även om han skulle spela hård :P
Så det var en riktigt glad liten kille jag fick med mig hem från dagis idag !





<3

Jaha, imorgon var det dags att jobba igen.
Ska upp kl 6 en Lördagsmorgon, för att trilla ut i kylan när det inte är en käft ute.. alla ligger o sover i sina sköna varma sängar.. eeh, jaa, känns inte speciellt lockande direkt..
Leon somnade kl 7 (helt död), Jonny drog också iväg vid 7, han skulle träffa några kompisar o dricka.. och jag.. kollar på Simpsons just nu haha.. men tänkte plugga lite sen ska jag lägga mig tidigt ikväll så jag orkar ta mina sista krafter o pallra mig upp ur sängen imorgon bitti !
Det borde vara olagligt att behöva gå upp så tidigt på morgonen.... man kanske kan demonstrera mot det och försöka införa en strafflag... eller något... tycker jag :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: