Bajs

2010-03-28 / 20:52:55
....har varit dåligt med uppdateringen här nu under ett par dagar....gissa varför...?

Joooo, jag har blivit sjuk igen !

Jag börjar faktiskt vänja mig vid att inte vara frisk längre...det är typ såhär mitt liv kommer se ut....

Nu börjar det bli bättre, har haft jätteont i halsen o gick o jobbade med 38,8 i feber i Torsdags. Det var skitkul!
Verkligen.

Hämtade Leon på dagis efter jobbet o kom hem o kände mig alldeles yr o kallsvettig, tog febern o hade 39,5. Kanske var dumt att jobba med så hög feber.. men jag har varit borta så mycket så jag vågade verkligen inte sjukanmäla mig.. vill inte bli av med jobbet!

Det känns som att alla tror man ljuger när man säger hela tiden att man har blivit sjuk gång på gång... jag som aldrig brukar vara sjuk också ! Men vi har ju haft världens otur me alla jävla sjukdomar nu när dagis har börjat... usch.. det är nästan så man ångrar att Leon började på dagis.. o man får ångest när man lämnar honom där.. tänker hela tiden under dagen "nu ringer dom, nu har Leon blivit sjuk igen"...

Med detta vill jag säga : Jobb imorgon vilket betyder dagis för Leon. Håll tummarna för oss !!!

Vill bara att vi alla ska få hålla oss friska nu....
Kommentarer!
Postat av: Tösens ☆ Mamma

Jag känner igen de där.

Tösen va typ ALLTID sjuk i början när hon började på dagis. Och man väntade typ dagligen på att de skulle ringa eller att de skulle säga något när man kom och hämtade henne.

Men de blir bättre, snart så!

Kommenterat - 2010-03-28 / 21:55:41  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig

Kommenterat - 2010-03-29 / 13:29:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: