På Tisdag ...

2010-06-17 / 22:23:49
... får jag förhoppningsvis goda nyheter !

Nyheter som jag egentligen borde fått idag, men omständigheterna satte stopp för det. Typiskt! Men nu har jag en dag att se fram emot iallafall!

O nu är min skola slut för sommaren, har fått VG som slutbetyg i alla kurser förutom Etik o Livsfrågor, skrev för VG där men kuggade på en uppgift, o när jag skickade in min komplettering hade jag missförstått uppgiften lite grann o skulle behöva göra om den ytterligare för att få VG, men då hade kursen redan hunnit tagit slut o betygen skulle sättas. Typiskt! :(

Jag som ville ha VG i ALLA ämnen. Men men.. jag är rätt stolt över min insats i skolan ändå, med tanke på allt annat runt omkring :)

Kurser

Betyg        Datum      kurslärare

Studieform/    Planering Validering    kurslärare

Vård och Omsorgsarbete 200 p Väl Godkänd  2009.12.21  Eva Jaehnke

091026 Teres är validerad i kursens APU. Det innebär att Terese inte behöver göra praktik i kursen. Ann S

Människan socialt och kulturellt 100p Väl Godkänd 2010-02-26 Gertrud KG Distans
Medicinsk grundkurs 100 p, distans Väl Godkänd 20100330/ Ann S
Etik och livsfrågor 100 gp Godkänd 7/5 -2010 /Katty Nordenfelt Distans
Omvårdnad 150 gp Distans Väl Godkänt 15/6- 2010 /Katty Nordenfelt, Helena Widebeck


O så tillkommer Psykiatri som jag fick VG i + Psykologi som jag också fick VG i, men som mina lärare inte har hunnit skriva in betygen än, förhoppningsvis fixar dom det innan denna vecka e slut..

Iallafall, duktiga mig :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: