Måste ta mig i kragen.. ..

2010-06-02 / 21:53:02
..med det här dåliga bloggandet ! I knoooow !

Men eftersom jag har ett sånt OTROLIGT fullspäckat schema dagarna i ända.. (YES).. så räcker tyvärr inte dygnets alla timmar till ibland.. dessutom finns det inget kul att skriva om.. eller joo det gör det ju... men ändå.. ORKA :)

Sjukt mkt att göra i skolan.. har på mig tills på Fredag nästa vecka att bli klar med Psykiatri, Omvårdnad och Psykologi kurserna.. o jag ska typ läsa 500 sidor.. o skriva uppgifter... YEEEEY liksom. :S

Jag längtar sjukt mkt till semester nu känns det som.. mitt huvud har nästan exploderat av alla måsten på sista tiden.. o till slut har det bara blivit så att jag känt att jag protesterar o inte orkar göra nånting alls.. blir som handlingsförlamad, bara för det är FÖR mkt..

Men from 11/6 är det sommaruppehåll med skolan, till Augusti nån gång.. o sen är det heller inte många veckor kvar tills jag har semester.. o den 16:e Juli åker vi till Cypern ! Wohoo :)

Så jag antar att jag kan plåga mig själv att stå ut ett tag till iaf.. ;D

Idag fyller min bästaste vän hela 22 år, shit hon börjar bli gammal nu asså.. haha.. vi har iaf varit nere hos dom efter jobbet o grillat körv o ätit ballerina kakor.. o till det exakt 18 koppar kaffe delat på 4 personer (jaa, Carro räknade.. sooo Carro-style..) haha.. :D

På Frajdag blire presentutdelning o kanske, kanske ett glas vin.. eller två.
Har inte riktigt bestämt mig för om jag borde dricka.. eller inte. Har haft lite otur me alkoholen de senaste gångerna tack vare att jag inte mått speciellt bra överhuvudtaget.. så vi får väl se hur det blir med skålandet för min del.... Time will tell..

So long långkalsong !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: