Kämpar på...

2010-06-18 / 13:03:55
Idag har jag varit duktig!

Lämnade Leon på dagis kl 9, jaa det gick att känna igen honom idag o han va pigg o glad o såg ut som Leon igen, inte som Chucky, ni vet onda dockan.. haha ;) så han fick gå på dagis idag.

Sen åkte jag till gymmet o tränade, svängde förbi apoteket o köpte barntandkräm o solskyddsfaktor åt Leon, måste ha när vi glider till Cypern :)

Sen hem, plockat, diskat, satt på en tvättmaskin, druckit kaffe, duschat o ätit skorpor + aprikoskräm m mjölk. Om en timme ska jag hämta hem Leon från dagis igen, han får gå kort dag idag :)

Nästa vecka blir skoj: Jobbar Mån, Tis o på Tis blir det ett spännande samtal, på Tors har jag PT o innan dess konsultation på ett ställe som jag hoppas kan uppfylla mina krav på beautyness ;) På Fre e det ju Midsommarafton, o jag har även tagit semester midsommarhelgen.. skojsigt :) O på Söndag ska vi till Gröööönan! Yeey :) Hihi..

Puss på er !

 


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: