Helgen som varit..

2010-06-06 / 19:56:55
..har varit super-bra enligt mig! Snacka om att man verkligen blir på tip-top humör nu när solen skiner! Det spelar ingen roll vad man hittar på, allt är bra ändå så länge det är varmt o skönt ute.. konstigt egentligen..

Jajaa, i Fredags var vi ju iaf nere hos Carro o firade henne :) Super-mysigt att träffa alla tjejerna, I love u guys! Tog ett par bilder med min fina HTC telefon, men på något vis har jag trollat bort dom :( annars hade jag lagt upp dom här!

Igår var vi o fixade pass åt mig o Leon, eftersom att vi åker till Cypern i Juli ju, o mitt pass hade gått ut, o Leon har ju inget.. men nu får han sitt allra första pass :) fotot blev jättebra på lillskruttisen, värre vart det för mig.. för när jag skulle ta foto stod Jonny bredvid mig o ba "asså gumman, du behöver väl inte se ut som en bitch på bilden?".. haha vaaa!!! Skit-störande.. Så tog hon ett foto som blev helt cp först eftersom jag va tvungen att peta till Jonny för den fina kommentaren.. sen skulle hon ta ett nytt foto, jaa då vräker Jonny fint ur sig "men gumman, nu höjjer du ju på ena ögonbrynet!!" Va faaan liksom, så jag putta bort han o drog för skynket o tror att jag ska få lite koncentration ensam för att ta ett foto.... vad händer då, Jo Leon drar bort skynket o där står dom båda, han o Jonny med världens flin... SÅATTEEH, TACK säger jag bara.. haha. Mitt pass-foto blev inte riktigt helt okej om jag säger så.... men men, vad gör man. Tur att man inte behöver visa passet speciellt ofta iallafall... haha...

Sen drog vi till Farsta o åt lunch på Il Forno Romano, jättegott :) jag tog dagens lasagne o Jonny tog pasta med typ ugnsbakade (?) tomater o spenat.. Sen mötte vi upp Crippa o Mickis där, shoppade lite, åkte hem, Jonny o Crippa åkte o handlade mat sen gjorde Crippa o Mickis i ordning en överraskningsmiddag åt oss alla o Jonny (hör o häpna!!) bakade bröd :) o så hyrde vi film. Jättemysigt :)

O idag så har vi varit ute på gårdsloppis, Carro Orre Lucas jag o Jonny :) Hittade massa roliga grejer till Cypern-resan åt Leon som vi behöver, bland annat arm-puffar o en badring :D! Sen fick han en mini-pool också, me palmer på den o så :) Sen stack jag iväg o tränade o fick massage i en vattenmassagesäng! Det va något utöver det vanliga kan jag säga, aldrig testat d förut men jag kan verkligen rekommendera det för er.. d va så härligt att jag till o med somnade till vågornas brus typ :D

Efter träningen så gled jag ner till Carro o Orre där Jonny redan var me Leon, o så grillade vi körv :) Det har blivit mkt av det nu, speciellt körven haha.. men det är ju sommar nu o d hör ju liksom till :) Nu e vi hemma, Leon o jag har duschat o nu ska prutten sova o jag ska glo på tv.. har min långa arbets-vecka denna vecka med start imorgon... suuck. Men snart är det semester ! WOHO!

Hoppas ni haft en bra helg ! Tjingeling :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: