Mallig....

2010-01-30 / 01:45:34
....är rätta ordet för vad jag känner mig just nu!

Fick mitt anställningsavtal idag och jag kommer ha 25 dagars semesterledighet... vilket jag aldrig haft rätt till förut på mina jobb! (Om man inte räknar då jag jobbade hos mina föräldrar....men det var ju ett tag sen..)

Sen dessutom under titeln "befattning/yrke" så stod det "UNDERSKÖTERSKA". :P
Jag är ju inte färdigutbildad ännu, o det vet dom på mitt nya jobb, men dom vet att jag studerar till att bli Uska.. o jag kände mig så himla mallig när det stod svart på vitt på mitt anställningsavtal.... Snacka om att jag har haft luft mot Jonny ikväll :P

Dessutom har jag lyckats att få tag i min kontaktperson idag ! Ska träffa henne för första gången på Måndag kväll. Spännande... O har även pratat med Leons dagis så han ska börja redan i Mars, för att jag ska kunna få mitt fasta schema o börja jobba.... (observera, som UNDERSKÖTERSKA.) :P haha.. SUG PÅ DEN FÖR FASEN !

You go Tessan ! :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: