Haha förlåt Carro......

2010-01-29 / 10:54:18
....och Orre ! Gratulationer till er söta lilla kille som valde att kika ut i omvärlden 3:e December ! :D

Det föds så mkt barn i bekantskapskretsen just nu att man blir helt snurrig.... jag hade nog aldrig trott för 2-3 år sedan när vi alla hängde på dagarna, gjorde vad vi ville, festade o gjorde helt sjuka grejjer tillsammans, att vi alla skulle sitta här idag med varsin bebis! (Amie, Ampa, Carro, Victoria o så.. jag) <3

Nu vill ni alla säkert veta....

Hur det gick för mig på intron på nya jobbet igår?

Det gick skitbra ! Verkar vara ett riktigt toppen ställe med trevlig personal.
Och.. jag får mer i lön också.. det är alltid ett plus !
Såå. För att få den fasta tjänsten som jag är ute efter måste jag få in Leon på dagis...

Dagens dilemma : För att kunna börja jobba ordentligt och få en fast tjänst måste prutten börja på dagis...
Men... är man redo för det ?

Tiden flyger ju bara iväg.... Känns som att man egentligen borde få vara ledig mer än 1 år...
1 år när man har barn är som 1 vecka när man inte har barn... typ.

Ikväll har jag min andra introduktionsdag, så Leon ska få va hos sin farmor. Tror jag slutar 22 någonting ikväll. Och imorgon är det ju Lördag o allt.. så då tänkte jag faktiskt rensa upp här hemma... och vem vet, då kanske min kära kamerasladd väljer att kika ut i verkligheten..?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: