What to do today ?

2010-02-23 / 13:00:33
Vad ska man hitta på idag då?
SL har tydligen STORA problem med kollektivtrafiken.. Massor av människor fick vänta i flera timmar igår på bussar som aldrig kom.. o folk var som tokiga.. hallå? Vad är det som händer?
Är det en nyhet för SL att vi har vinter i Sverige?
I dessa lägen är jag GLAAAD för att jag har bil kan jag säga.. stackars människor!
Men jag vågar ändå inte riktigt ge mig ut med bilen idag... Så det blir nog till att hålla sig hemma!

Igår var Leon en riktig kink-pelle. Han sprang efter mig vart jag än gick.. Jag fick inte ens gå på toa för honom!
Skitjobbigt faktiskt! Sedan började jag fundera på om det kanske var någon mer tand på G.. så fick bråka med honom i typ en kvart innan han lät mig kolla i munnen på honom.. O mycket riktigt! Hans 3:e tand i underkäken har börjat titta upp! :) Så nu har han sammanlagt 7 små tänder i munnen.. :)

Saknar dig & älskar dig.


Funderar på om jag ska börja med min scrap-booking idag? Eller fortsätta med fotoalbumen som jag påbörjade för 10000 år sedan? Har typ 500 bilder liggandes... Det känns som att det är dags att ta tag i detta problem!
Finns ju liksom inte så mycket man kan sysselsätta sig med om man bara ska va hemma..

Jag vill ha dig hos mig! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: