Glad påsk !

2010-04-05 / 20:30:18
Glad påsk på er :)

Jag har ju jobbat hela påskhelgen, halleluja ! Jobbade fre, lör, sön men var ledig idag så igår efter jobbet tog vi vårat pick o pack o åkte ut till Jonnys föräldrars landställe o grillade :) MYS på hööög nivå ! Har verkligen längtat efter solen o att kunna vara ute o grilla...

Så vi åt god mat o drack lite o spelade kort, sen sov vi över där.

Jonny väckte mig dock imorse med stans största panik jag trodde det var någon som hade dött ! Men nej då, det vara bara Leon som hade bajsat ner hela sig. Mysigt..... O problemet va liksom att dom inte hade något vatten ute på landet .. Ännu mer mys ! Dom hade dock tagit med sig en dunk med vatten , men det var ju kallt , så Jonny fick hälla upp vatten i en kastrull på spisen o värma det.. för att vi skulle kunna bada Leon.. så jaa.. händelserik morgon må jag säga, o inte blev han ordentligt ren heller, så han har fått bada en gång till fast här hemma nu på kvällen .

Annars har inte mycket hänt, jag är ledig imorgon men tänkte ta o plugga lite medan Leon går på dagis ett par timmar.. sedan måste jag också försöka hitta en vårjacka åt honom.. o en badrock tänkte jag :)

Får se om jag lyckas röva med mig Carro imorgon.. ;) Det brukar gå :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: