Dålig förlorare...

2010-04-14 / 10:40:35
...är något jag hatar att jag är !

Jag blir verkligen sur om jag förlorar o jag säger att jag vill ge upp o skita i att fortsätta spela men när spelet är över och jag har förlorat så brukar jag ändå vilja fortsätta spela - tills jag vinner. Bara för att.. haha !

I Lördags var jag, Jonny, Crippa o Mickis o bowlade på Rock and Bowl i Mariatorget, det va skitkul faktiskt :)
Men jädrans va dom dära kloten väger... på riktigt alltså! Dom väger ju mer än mig! Eller så är det kanske jag som är lite klen också.. men det e inget jag erkänner :P

Poängställningen blev som ni kanske har listat ut, att jag kom sist ! Crippa vann... men det är bara för att han är grek har jag konstaterat. Och - att man aldrig ska lyssna på någon som kommer ifrån ett land där man typ har Halloumi som nationalrätt... :P

Det gick skitbra för mig i början, strike o allt. Sedan hände något.... o det gick utför. Faan alltså jag hatar när det går bra i början, o så får man lite luft o tänker typ "haha, den ni... kolla på mig baah".. o sen går det åt pipan.. det är lite smått pinsamt också. Meeeen, jag är van. Till och med min mormor vann över mig när vi spelade mini-golf. Det är på något vis inte riktigt okej.. Aja, jag vet iallafall att jag är bra på pingis.. så det så ! :)



Jag i action.. (bowlingklots-fan hamnade ändå i rännan....)



Jonny (som iallafall kom tvåa!)



Greken (som fick strike efter strike efter...... och NEJ jag är inte avis!)



Och Mickis (som kom före mig med hela 5 poäng!)

Efter bowlingen mötte vi upp några kompisar, bla Fredrik som fyllde år, gick o åt på Zülas kök o bar. Alla varmrätter kostade 100:- där, skitbra! Ville man ha två-rätters kostade det 140:- o tre-rätters 180:-. Kan verkligen rekommendera den restaurangen, maten var super ! :)

Efter det gled vi omkring lite till olika krogar o hade en Söder-kväll, skitmysigt ! Jag önskade dock att vädret hade varit soligt den dagen så man hade kunnat sitta på ute-servering.. Men det va bra ändå :)









Tack alla mina älsklingar för en super-dag :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: