TRÖTT TRÖTT TRÖTT

2009-09-29 / 16:47:15
är vad jag är.....

Jag vet inte vad som är fel på mig.. jag har inte orkat göra NÅNTING idag. O då menar jag verkligen INGENTING. Leon är förkyld o snoret rinner på stackarn.. jag är jättetrött o seg o har ont i huvudet som fan. Vill bara sova, sova, sova. Jonny har försökt att piggna till genom att ha druckit typ.. ja 3 liter te på morgonen. Undrar vad det e för skit vi har åkt på allihopa ?

Jag pallrade mig in i duschen imorse i ett försök att piggna till o klä på mig.. o vi kan säga såhär.. jag har fått på mig en klänning. Men inga byxor. Jag sitter i min ljusrosa morgonrock o mina otroligt sexiga LIMEGRÖNA foppadojjor. Under detta har jag alltså på mig min klänning, äh va fan. Jag kan lika gärna ta på mig myskläderna igen. Orkar inte.. Men jag gjorde ett tappert försök i och med klänningen iaf ! :P

Har inte ens orkat klä på Leon idag. Han ligger nu o sover i sin pyjamas som han för övrigt har fått haft på sig hela dagen idag.. Lilla plutten.. Men eftersom han är sjuk o jag är sjuk o vi ändå inte ska ut o göra något idag så spelar det ju inte någon större roll.

O imorgon har jag lovat att jobba. Ringde till jobbet imorse o sa att jag ville jobba så blev inbokad imorgon + Torsdag. Ibland undrar jag hur jag tänker? Jag kan bara inte vara hemma o ta det lugnt när jag inte mår bra. Fasen fasen fasen... Jaja.. jag får se till att försöka piggna till tills imorgon bitti. Wish me luck!

Nu ska jag verkligen FÖRSÖKA att göra någon nytta. Samla krafter att plocka bort all torr tvätt som hänger i köket, sätta på en diskmaskin o slänga ihop lite middag. Vi köpte laxpanetter förut o tänkte prova det idag, aldrig ätit det förut. Med typ, kokt potatis, kokta grönsaker, kokta ägg o remoladsås. Ååh. Önskar jag vore rik så jag kunde anställa en kock som kunde fixa det där åt mig. Nu blev jag ju hungrig...

Kommentarer!
Postat av: Anonym

laxpanetterna är jätte äckliga!!!!

Kommenterat - 2009-09-29 / 17:26:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: