Hemma igen .

2009-10-06 / 18:50:14
Nu e vi hemma igen från vårat lilla äventyr vi var ute på igår... Vi var faktiskt utomlands en hel dag... (!!)

Jag, Jonny o Leon var över till Åland över dagen igår med Pappa o Janette :) Besökte hennes syster o kollade lite på lägenheter osv. Det var skönt att komma iväg lite o det var jättetrevligt! Dock var Leon JÄTTEkinkig på båtresan hem. Han var övertrött, han hade knappt sovit på hela dagen o åkt både bil o båt o träffat folk osv..

Idag fick jag min kallelse från skolan! Börjar den 20:e Oktober :) Kursintroduktion är den 17:e Oktober mellan 9-15. Så jävla typiskt... jag som ska fira min födelsedag då... o hade väl tänkt bjuda över släktingar osv redan kl 14... nu går ju inte det. Tur att jag inte har hört av mig till någon än om vilken tid dom ska komma över.... Det kommer säkert bli bra ändå, men det känns som man aldrig kan planera något... =/

O så hoppas jag också att böckerna man ska köpa inte ruinerar mig...


IDAG ÄR DET SÄSONGSPREMIÄR FÖR DESPERATE HOUSEWIVES ! Vem har missat det ?!
Åååh vad jag har längtat ! Ni kan ju fethajja att jag sitter bänkad med avstängd mobiltelefon i soffan ikväll kl 21 ! :D

Denna månad kommer det hända mkt grejjer ! Leon blir 9 månader om 2 dagar, jag fyller år den 13:e, ska firas den 17:e, börjar skolan den 20:e, Jonny fyller år den 27:e o ska firas den 31:a... på självaste Halloween ! :D

Nej nu ska Jonny ut en sväng med bilen så jag måste skicka efter chips till Desperate Housewives! See ya !
Kommentarer!
Postat av: Brandy

När du firar din födelsedag har jag min födelsedag och när jonny firar sin så fyller ju Vickan år!

Så du ska på kurs på min födelsedag haha! Gumman hur mår du? inte sett dig på miljoner år! Puss

Kommenterat - 2009-10-07 / 18:23:00  | URL - http://brandyinusa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: