Ten days to go ..

2009-01-04 / 22:36:59
Tio dagar kvar till BF - 14:e Januari. O såhär ser lilla jag ut med min STORA mage nu (är i vecka 38+3, alltså inne i vecka 39)


Magen putar rakt ut o e GIGANTISK ! Den har sjunkit lite va? :) Meeeen fortfarande. Ingen bebis i sikte. =(
Slemproppen lossnade på nyår o det är 4 dagar sen, det enda som har hänt är att jag fått "mensvärkar" till o från hela tiden. Men inget mer :(
Amie födde ju 10 dagar före sitt BF - varför kan inte jag också få göra det? Nu är man ju så stor o klumpig att man blir trött på precis ALLT. Jag e nog inte speciellt rolig att ha att göra med just nu... =/ men o andra sidan, Ann-Marie födde sin bebis 11 dagar EFTER sitt BF.... sååå. Jag förväntar mig inget. Trots att jag hoppas varje natt på att nåt ska ske. Men icke.
Aja, imorgon ska jag till min barnmorska på morgonen så vi får se vad hon säger. Förhoppningsvis har bebis åtminstone fixerat sig nu.
See ya !
Kommentarer!
Postat av: Cristian

Damn tjejen. Här går det undan. Hoppas att allt är bra och att bebisen kommer snart.



Kram.

Kommenterat - 2009-01-05 / 02:48:28  | URL - http://iocanto.wordpress.com
Postat av: Ulko

Åååh... Du har blivit stooor :D

Kommenterat - 2009-01-05 / 23:59:30  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: