Vaccinerad !

2009-12-18 / 17:09:35
Japp.. nu har jag ÄNTLIGEN tagit steget som jag funderat på så länge. Nu är jag vaccinerad mot knorrsjukan!!! :) Tänkte att Leon skulle fått vaccinera sig samtidigt men nej, det sköter BVC så då måste jag ringa dit. Såå. Antar att jag får ringa på Måndag o kolla om dom har tid innan jul. Vore ju bra om lillplutten också blev vaccinerad :)

Ikväll är det julbord med jobbet! Spännande... jag har inte ätit ett jota på heeela dagen (är inte hungrig för den delen heller).. men det börjar suga lite i magen när jag tänker på julbord... speciellt prinskorvar o köttbullar! Jag vet inte hur många prinskorvar o köttbullar jag äter varje år när det är jul... o jag vill inte tänka på det heller.. usch jag känner mig som en mördare =/ men det e ju såååå gott! I can't help myself.....

Skulle ha jobbat i helgen men det blev inte så.. så nu är jag ledig istället. Sedan jobbar jag mån-ons o måndag o tisdag ska jag gå på introduktion på samma företag men en annan enhet! Ska bli roligt :) Så nu i helgen får det faktiskt julklappshandlas lite grann! Tänkte dra med mig grabbarna till stan imorgon o kolla lite i affärer.. vi är i princip klara med alla julklappar men det är några som saknas.. o lika bra att få det klart eftersom både jag o Jonny jobbar mån, tis o onsdag. Man har ju ingen lust att bege sig ut som ett racerfyllo på julaftonsmorgonen bara för att liksom. Dessutom blir jag bara arg av sånt... vet att det är hundra andra som gör precis likadant.. väntar till sista minuten o sen får skitbråttom att handla ALLT på en gång. Nej tack. Stå i kö o trängas i flera timmar för EN julklapp. Sen ska man ha allt det andra. O så blir man knuffad hit o dit för folk springer fram och tillbaka i panik.... uaaahh.. jag får typ cellskräck och klaustrofobi när jag tänker på det..

Nu har Leon sovit middag i snart två timmar... undrar om han tänker vakna snart?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: