OCH....

2009-12-01 / 22:30:36
....glömde skriva.
Tror ni inte på fan att när jag fått upp mina NYA adventsljusstakar o allt, så dagen efter är Jonny nere o har andra världskriget i förrådet (dvs vänder upp och ner på ALLT där nere för att typ leta efter en kabel. Lyckat då vi har mer i förrådet än i lägenheten.......)
Jaaa då kommer han upp med en kasse. Och vad ligger där? JO MINA GAMLA ADVENTSLJUSSTAKAR! Så nu äger jag 6 stycken jävla adventsljusstakar. O sitter o klurar på vart jag ska ställa dom andra fyra? Balkongen? Toan? Taket? Eller varför inte ha en i bilen? Hmm.. Eller så kan ju våran katt alltid få ha en ljusstake i kattlådan. Lyser upp mörkret lite sådär på natten när han är nödig liksom.

Bara en av mina alla smarta ideér........ ;D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: