Hej Sommar !!

2009-04-26 / 18:31:47
Ooooh man blir såå GLAD av det här härliga vädret ! Now is the time för grillning, öl i solen, sola, vakna tidigare, lägga sig senare.... snart blir det dags för strand o bad också ! YEEY ! Åh vad jag har lääängtat efter SOLEN !!!

Igår var jag, Jonny o Leon till Upplands Väsby. Först var vi till Jonnys farmor o farfar o åt middag, bla lasagne o  hemfridslåda.. sen fick vi glass med chokladrån till efterrätt.. o sen våfflor med grädde o sylt.. ALLTSÅ jag tror jag blev mätt för resten av veckan.. tror heller inte att jag behövde åka bil hem.. kunde lika gärna rullat....  ;D

Efter vi hade vart där så åkte vi hem till Jonnys faster (hon bor typ 5 min ifrån Jonnys farmor o farfar) så var vi där o fika o drack lite vin o öl.. (eller ja, JAG drack vin o öl tillsammans med Jonnys faster, Jonny fick snällt hålla sig till kaffet eftersom han körde...!)  vi kom dit runt 9 o stannade tills kl var över 2.. satt o prata o hade jättetrevligt ! :)

Oh det känns som att jag har jääättemycket planerat i sommar.. det e så mkt jag vill hinna göra ! Först i Juni så ska jag på kryssning med min syrra... Jonny ska följa med o ta med sig en kompis o så följer min systerdotter med också med en kompis.. sen ska vi upp till Pajala (Aareavaara) till min mormor o va där typ1½ vecka i slutet på Juni.. efter det börjar jag jobba på växeln igen.. inte helt såklart men jag ska sommarvikariera.. o typ behova..när dom behöver personal :) så ska jobba hela Juli.. sen ska vi hinna med o gå på Gröna Lund, åka ut till Jonnys land m.m.. sen funderar vi på om vi ska döpa Leon i augusti.. Jonny e ju inte själv döpt så han kanske döper sig på samma gång.. o så vill vi åka utomlands också... shit hur ska man hinna med allt man vill göra?!?

Jaaaja, det ger sig :)

Ne nu ska jag va en riktig tönt o spela WoW med min kära karl... JAA, JAG HAR FASTNAT. Jag har nog börjat inse det själv, o nu måste jag väl "come clean" o erkänna det för resten av världen.. SKIT OCKSÅ ! Jag trodde tamejsatan ALDRIG att jag skulle bli en såndär datanörd som spelar WoW.. ALDRIG ! Men dra mig baklänges på en skottkärra, nu har jag blivit det ! Eller jaa.. kanske inte helt hundra procent.. inte lika nördig som Jonny.. (!!) men jag e inte långt ifrån !! ;D

Glad Påsk ! Önskar Leon :)

Jag o syster !

Prutten i sin hopp-gunga :)

Glader :)

Våran lilla cooling ;D


Jonny o Leon med glajjorna :)



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: