Äntligen....

2009-04-07 / 19:35:07
har våren kommit !!

Man blir ju sååå glad av solen o speciellt nu efter den långa kalla bajs vintern... (jaa som vi för övrigt har typ 8 månader i Sverige.. HIT SKA MAN FLYTTA!!!..) hrrm.. ja. Lite aggressivitet såhär på kvällskvisten från min sida.

Idag har jag varit i Farsta o mött Mickan, promenerat lite o för första gången sett hennes lilla bebis som föddes den 19:e Mars . =)
Japp, nu e vi 4 morsor i gänget.. ;) o Carro har ju en bulle i ugnen redan så när hennes lillplutt kommer blir vi 5 morsor.. =D Damn vi kommer ju invadera stan med våra barnvagnar haha... 5 morsor på rad som ska fika... hur ska det gå ?? Vart fasen ställer man 5 barnvagnar utan att va i vägen på ett café ???? Haha.. kommer bli lite lustigt att se hur vi ska klura ut det.... ;)

Mickans lilla tjej ska heta Vera, o guuud så liten o söt hon var...!! Hon väger 3800 nånting, o hon såg ju fasiken MINIMAL UT ! Kan aldrig tänka mig att Leon vägde ett heelt kilo mindre än henne när han föddes.... när jag såg lilla Vera insåg jag verkligen hur MYCKET Leon har vuxit på dom här månaderna.. det e helt sjukt ! Imorgon blir Leon 3 månader gammal....... (!!)

Imorgon e det BVC klockan 13.00.. Leon ska på 3 månaders kontroll o få sin första vaccination... spruta i låret... usch stackaren.. jag hoppas det kommer gå bra.. har hört att bebisar kan bli febriga efter vaccinationen men jag hoppas Leon slipper det, stackarn.. han hade 38.2 i feber igår men nu har den gått ner.. tycker så synd om han för han ska va dålig så ofta =/

Nu har jag faktiskt bestämt mig för att jag ska uppnå ETT MÅL I MITT LIV till att börja med... o det är att börja promenera typ 1 timme om dagen, börja träna, äta nyttigare o GÅ NER DOM SISTA KILONA FRÅN MIN GRAVIDITET.... det är faktiskt jobbigare att släpa på än man tror =P.. jag gick ju trots allt upp 19kg o för att man latade sig dära i slutet av graviditeten får man fanimej sota för nu såhär efteråt !! Men jag tänker ICKE ge mig =) det e ju fasiken sommar snart !!! IIIIHHH !! Ni kanske fattar att det är min deadline ?? Alla vill väl se bra ut i bikini.. ;) Japp gott folk det e bara till för mig att ge mig ut o svettas som en gris så kanske det sker en förändring på fett fronten !! ;D 8 kg (minst) ska bye bye !! Jag grejjar det, det vet jag.. det gäller bara att nån ger mig en kick i röven så jag kommer igång !!
Kommentarer!
Postat av: Ulko

Carro carro? :O

Kommenterat - 2009-04-07 / 20:58:44  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: