Host host

2008-09-08 / 16:03:17
Jaha, då har man gått och blivit sjuk. Typiska fanskap tamejsatan. Inte kunnat sova nånting alls inatt pga av att jag har hostat hela natten och inte kunnat andas.. Var till läkaren imorse o fick veta att jag fått luftrörskatarr.. Skål för den! Jag som ska ha upplärning på Dalens sjukhus denna vecka.. men men, vad gör man?! Jag får helt enkelt supa ner mig på host och astmamedicin och hoppas att jag blir frisk snart så jag kan gå o jobba igen.... =/

Men, med något dåligt kommer alltid nånting bra =) ...
Fått veta att vi får flytta över våra saker till nya lägenheten tidigare än väntat, och vi har helt nyrenoverat badrum och kommer få nya golv, tapeter o skåpsluckor när vi flyttar in. Dessutom slipper vi dubbelhyra eftersom Huge Fastigheter hade glömt att säga till att hyran skulle bli lite högre varje månad pga stambytet... Det e alltid nice ! =)

Idag var jag även hos barnmorskan och fick mitt moderskapsintyg, äntligen. Nu har jag bevisen i min hand svart på vitt att jag faktiskt ska bli mamma.. Känns lite overkligt fortfarande.. men det antar jag att det kommer att göra tills jag faktiskt håller min lilla pojke i armarna.. <3 Fick höra hjärtslagen idag och satan så det dunkade inifrån min mage.. =D !! Sedan har han rört på sig som en liten karate kid i magen.. undrar om han utövar kampsport därinne ? =D hihi

That would be all, folks. Håll nu för satan tummarna att jag kryar på mig o slipper ligga o snora längre i min säng. Det e så jävla tråkigt att va hemma o va sjuk HEEELT ensam när alla andra jobbar =( .. jag blir så kinkig när jag e sjuk också så jag måste ha någon som pysslar om mig eller kramar mig hela tiden.. annars blir jag ledsen =/ skitjobbigt. O Jonny e självklart på jobbet ännu.......... Suuck. Längtar tills han kommer hem så jag får lite sällskap o kärlek. Vill inte va ensam mer =( ...






KOM HEM NUUU ÄLSKLING !! <3 <3



Heipä hei - Over and out.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: