Fredag ! =D

2008-09-26 / 10:11:53
Halleluja! Äntligen Fredag. Vad man har gått o väntat på att den här veckan ska närma sig sitt slut och äntligen har den gjort det! Skööönt.

Nu blir det dock ingen rast och ingen ro. Idag fyller min sambos mamma år så vi ska dit och gratulera henne, sedan blir det hem och packa flyttkartonger, köra över kläder och mat till nya lägenheten, rensa ur frys och skafferi, skruva ner lampor m.m. Imorgon bär hela flyttlasset av! Då ska vi även åka och köpa skinnsoffa, köksbord, soffbord, vitrinskåp m.m som vi ska ha i nya lägenheten =), vill köpa lite nya saker o slänga gammalt som vi haft i nuvarande lägenheten...

Igår hämtade vi nycklarna till nya lägenheten. Jag har ju dock kortat av mina arbetsdagar igår o idag för jag e så konstant trött och jag somnade direkt vid halv 2 på eftermiddagen igår när jag kom hem och vaknade av att jag hörde någon banka på fönsterna.... Då var det mina föräldrar som hade kommit över, klockan var då kvart över 5 och vi skulle hämta nycklarna kl 6! Hade aldrig trott att jag skulle somna så hårt och sova så länge men jodå... Det gick skitbra faktiskt! =D

Sedan mötte vi upp Jonny efteråt (han hann aldrig komma för han fick jobba över) och åkte och käkade på Vegabaren tillsammans. Bebisen va livlig som en lärka när vi va där. Slog volter och sparkade hejvilt både uppe och nere i magen och även bak mot ryggen. Man skulle kunna tro att det bodde trillingar därinne då.... =D

Sedan på hemvägen gasade Jonny på lite o så hamnade vi rakt i en poliskontroll. Helvetes skitpoliser som gömmer sig bakom buskarna och lyser rött mot oss me "puffran"... Tjing 62 km/h under inbromsning (egentligen runt 70) på en 50 väg... Varsågod 2400 kronor i böter.... Shit happens, jävligt irriterande avslutning på kvällen menmen, vad gör man...........

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: