Elias har kommit till världen . . =D !!!

2008-09-06 / 13:21:05

För två dagar sen, mina käraste medbrottslingar, kom den minsta sötaste lilla pojkunge jag har sett. Elias såg världen med egna ögon för första gången den 4:e September 2008. O vilka ögon han hade också !! =D Stoora bruna ! =D

Det måste kännas underbart Amie att efter den här långa tiden äntligen få hålla sin lilla knoddis i armarna, och bära honom utanpå kroppen istället för inuti. Att känna den mjuka babyhuden o se in i ögonen på den lilla varelse man har skapat . . .




Jag blev alldeles gråtfärdig när jag såg honom , höll på att bryta ihop framför Amies o Merons alla släktingar ... Piiinsamt, men han var ju så underbar! Så liten, söt o omtålig att jag inte ens vågade hålla i honom. Tänk om jag gör nåt fel??

Du & Meron kommer bli världens bästa föräldrar och jag tvekar inte en sekund på er !  =D

Pussar & kramar från mig som ännu har 18 veckor kvar innan min lilla prutt får se ljuset . . .

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: