Cravings !!

2008-11-07 / 10:47:20
Hej och hå .
Jag har fått mig ett nytt craving - NOUGAT ! Sååååå gott ! GE MIIIIG !!!! I normala fall är jag inte speciellt mycket för godis , och i synnerhet inte choklad .. men det har jag jävlar i mig blivit nu har jag märkt !!! =D





Igår gick jag in i vecka 31 . Jisses vad tiden går långsamt fort !!! ;P

Uträkning utgår från dagens datum: Fre 7 nov 2008.
Din graviditet startade Tors 10 apr 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tors 24 apr 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 212 av 280. (75,7%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 1 full dag (v30+1).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 14 jan 2009
Du har 68 dagar kvar till förlossning.

It´s the final countdown ...... ;)


Idag fick jag ett oväntat glatt besked - från Skatteverket . Jajamensan . Dom kan ge oss vanliga dödliga glädjebesked - OCKSÅ ! Jag har fått in 8000 på mitt personkonto idag , i restskatt ! Tackar, bugar o bockar ! Alltid välkommet såhär nära inpå julfirandet =)

Idag blir nog målaren klar i lägenheten - TACK OCH LOV . Det ska bli såå skönt med allting nyrenoverat hemma ! Då kan jag äntligen börja se fram emot all julpynt =D hihi. O på tisdag kommer vår balkong o bli inglasad så i helgen blir det nog en tripp till IKEA för inhandling av ljuslyktor , gardiner , inneväxter o mattor man kan ha på balkongen så det blir mys mys mys !!! =)

Nu tänkte jag gå ut och ta mig ett bloss i det härliga vädret vi ser ut att ha i Sverige idag . Sedan blir det back to work ! =D


UPDATE.

Får hem mina kissar idag också ! Har saknat dom något så in i fadderullan ! Dom har varit på "kattsemester" hos mina föräldrar nu när dom har hållt på o renoverat lägenheten hemma men idag efter jobbet ska jag alltså hämta hem dom =D ser nästan fram emot att busarna ska ha sina race o ha ner både lampor o krukor i golvet nu när man har haft sitt "lugn & ro" utan dom...

Även fast det brukar bli ett jävla liv hemma när dom väl har det... Jag springer efter ena katten o Jonny efter den andra , sedan skenar den lilla in i "skamvrån" dvs toaletten (duktig kisse, han vet var han hör hemma när han har gjort spratt) o tjockiskissen skenar in under soffan så både jag o Jonny ligger på alla fyra för o försöka locka fram henne därifrån haha.. Man blir aldrig rastlös hemma hos oss iallafall ;) .....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: