Söndagar...

2010-10-17 / 18:37:13
.....måste ju verkligen vara dom roligaste dagarna på hela veckan.

Varför finns ens Söndagarna undrar jag? Vad fyller dom för funktion? Dom är ju bara deprimerande, alla vet ju att Måndagen kommer efter Söndagen o då är det dags för en ny arbetsvecka. Värdelöst!

Tänk om det kunde vara Lördag hela veckan istället, vad glada folk skulle gå omkring o vara då..

Men nej, Söndagar finns till för att vara tråkiga dagar, såna dagar som man gör absolut ingenting annat än att må dåligt över att det är Måndag dagen efter... så anser iallafall jag!

Såna där dagar då ångesten kommer smygandes bakifrån ungefär som Liemannen o påminner om allt man ska hinna med att göra i veckan. Skitkul. Stressa. Må bra. Underbart.

Min vecka kommer vara proppspäckad med en massa "måsten". Kanske därför jag sitter här o e så himla positiv just nu... Så jag tror jag gör som så många andra också gör - försöker att inte tänka på skiten, för då är snart Fredagen här igen!

Tjingeling
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: