Naglar .

2010-10-16 / 18:29:02
Efter mycket om o men har jag äntligen lyckats synka min telefon med datorn! Hade ett jäkla problem med detta ska ni veta, o därför har det varit dåligt med bilder... men nu har jag iaf lyckats o jag har ju pysslat lite med mina naglar nu de senaste dagarna o gjort nagelförlängning på mig själv :)

Tycker de blev rätt bra för att vara amatör ;) hehe

Såhär såg naglarna ut igår:




O såhär har jag precis fixat till dom nu:




Vad tycker ni? :D

Åh juste, glömde ju berätta det viktigaste utav allt : Är ni riktigt riktigt kaffesugna så ska ni ju definitivt gå till Waynes Coffee o beställa en stor kopp kaffe. Jag gjorde det igår när jag fikade med Jenny, o jag trodde väl att en stor kopp kaffe var en stor kaffe, men att en stor kopp kaffe skulle innebära en hel jäkla kaffepanna, det trodde jag faktiskt inte... hehe.


Såhär såg min kopp kaffe ut i jämförelse med Jennys o min pappas :



Blir ni kaffesugna nu? Hehe..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: