I'm a flowerkiller!

2010-10-16 / 21:15:37
Sitter o funderar på en grej såhär på Lördagskvällen o den här tanken störde mig så mycket att jag var tvungen att avbryta mitt pluggande o skriva ett inlägg...

Varför är det på detta vis att varenda växt jag får (oavsett hur odödlig den påstås vara) dör i mitt hem? I min närvaro? Jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel!

Det har nämligen gått så långt att folk köper inte längre blommor till mig, utan jag får växter som påstås överleva i en garderob utan vatten i all evighet...

TROTS DETTA, så lyckas även dessa växter dö i min närvaro. TROTS att det i princip ska vara omöjligt.

Det måste helt enkelt vara så att jag inte föddes till denna jord för att vattna något levande ting.

Jaja, det var bara det. Hej!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Du fick en annan uppgift ist, att vara en underbar vän!

Kommenterat - 2010-10-16 / 22:39:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: