En dag i Leklandet !

2010-10-16 / 18:40:29
Idag har vi varit på Andy´s Lekland i Sickla, det ska tydligen vara Stockholms största lekland för barn.

Leon hade jätteroligt o fick springa av sig så han blev andfådd :D

O sen tror jag också jag o Jonny hade ungefär lika kul som Leon ;)

Dock e lillprutten så himla klumpig plus att han inte hade sovit nåt så han ramlade o gjorde sig illa 2 gånger, först ramla han nerför ett "trappsteg" o gjorde värsta volten ner så jag trodde han bröt nacken (panik!) o sen fick han en käftsmäll av gungan han satt på hela tiden, ni kommer få se bilder på vad det är för gunga jag menar.. alltså man får ju typ hjärtattack av att behöva vara förälder.. :/ men han hade jätteroligt iaf o det var det som var huvudsaken!







Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: