Blogg-break!

2010-10-04 / 14:35:10
Hej igen bloggen! Long time no see!

But I'm back!


Jag har behövt tagit ett litet blogg-break för jag haft händerna totalt fulla med andra saker! Orkar/kan inte ens skriva ner allting för det är sååå MYCKET! Men jag ska försöka klämma in ett o annat inlägg igen iallafall - så att alla ni, mina typ 3 (?) läsare, haha.. har något att läsa iaf ;)

Idag e jag hemma med en sjuk liten kille, snoret bokstavligen forsar ner för hans näsa o så hostar han massa :/ O just nu sover han så han snarkar för han är så täppt i näsan så han knappt kan andas.. stackarn!

Imorgon har jag prov i skolan, o har inte ens börjat plugga än.. Tänkte faktiskt ta o göra det nu, o jag ska läsa typ 200 sidor o svara på frågor samt söka på internet.. piece of cake liksom!

Anyways, imorgon är det massa spännande som händer, förutom provet i skolan o den viktigaste händelsen i tv:s historia, dvs säsongspremiär för DESPERATE HOUSEWIVES.. (!!) så är det även en annan rolig grej som händer. Mer om det imorgon, nu måste jag försöka köra ner näsan i boken innan det förkylda lilla energiknippet vaknar!

Tjingeling!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: