Fy fan Sverige!!!

2010-03-04 / 16:51:21
För detta jävla väder som ALDRIG TAR SLUT!!!!! Nu är jag jävligt pissed off och jävligt TRÖTT på att pulsa i snön, blåsa bort, frysa till en ispinne, halka o frysa!!!!

Idag när jag o Leon va på väg hem från dagis (och jag hade glömt både mössa och vantar hemma) så höll jag på att dö av kylan!!! Leon hade det skitbra i vagnen, medans jag, fick putta på den där satans vagnen (som säkert vägde 50 kilo...kändes så iallafall) i uppförsbacke och blåst hela jävla vägen hem!!! För att inte glömma bort att nämna att jag måste ta mig uppför säkerligen 200 trappsteg med vagnen också.. LOVELY!

Jag kunde inte köra vagnen ordentligt eftersom att jag inte hade några vantar så mina fingrar blev typ bedövade av kyla och blåst.. plus att det värkte så mycket i mina öron för jag inte hade någon mössa.. plus att dra en vagn över vallar och djupsnö kändes...jaa helt fantastiskt trevligt måste jag säga. INGEN kan säga att jag inte har motionerat idag...! Tror till och med jag gick ner 3 kilo av den där fighten jag fick ta för att ta mig hem....

SATANS JÄVLA PISS SKIT att inte ha någon bil säger jag bara!!!! Man märker verkligen av hur synd det är om dom som faktiskt inte har bil.. o idag tyckte jag riktigt synd om mig själv!!! Tappade Leons lilla mopp och hans napp på vägen hem också... dom blåste väl Gud med sig i sina härliga vindar.....

Tack Sverige för detta underbara sommarväder! Me like!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: