Kronprinsess-bröllopet!

2010-06-19 / 22:33:20
Jag hade faktiskt inte ens tänkt att ägna en tanke åt det idag. Inte åka in till stan o trängas med massa hundra tusen människor. Inte se på tv. Utan bara låta det vara. Men det var ju i princip omöjligt eftersom det pratades om det på radion, löpsedlarna var fulla med bröllopet, på tv:n sändes det nog inte en enda kanal med ett vanligt tv-program... så atteeh, det va ju bara att gilla läget, typ.

Vi åkte hem till Amie idag, skulle vara där vid 4 för att fira henne lite med grillning o tårta :) O när jag, Carro, Leon o Jonny kommer dit, vad får vi se då? Jooo Ann-Marie o Amie som sitter helt tårögda efter dom har gråtit en skvätt - o tittar på kronprinsess-bröllopet! Självklart! O dom bara babblade om det där jäkla bröllopet att "åååååååhhhh, det va så vaaaackert" o typ "asså vilket saaaagobröllop...herreguuuuud"... snyft snyft... haha, okej Amie för att du e lite känslig just nu, men Ampa, vad e ditt försvar? Haha :)

Så vi satte oss också o kolla o det va faktiskt himla fint bröllop. All lycka till dom.

Såå, nu har jag ägnat dom en tanke o that´s it!

Leon hade jättehög feber när vi va hos Amie, vet inte exakt hur hög för jag tog aldrig tempen, men över 39 grader iallafall, så han fick en alvedon där o fick sova en stund. Nu när vi kom hem för ett tag sen tyckte jag han kändes jättevarm igen så jag tog febern o han hade 39,1 i feber nu.. trots att han fick alvedon för bara ett par timmar sen o trots att han har vilat. Så nu fick han ipren o nu sover han.. Tror det är biverkning av sprutan han fick i Måndags, BVC-sköterskan sa ju att det kunde komma feber o utslag 5-10 dagar efteråt.. hoppas det är bättre imorgon bara! Är så trööööött på att han aldrig kan få vara pigg o kry ordentligt!

Nej nu ska jag typ... avlida.
Är ensam hemma, Leon sover o Jonny är ute med grabbarna. Har så trååkigt att jag vill dö av min tristess.. Tur att jag har min kära Foot of Africa-box här hemma som kan hålla mig sällskap :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: