Tjohooo !

2010-04-26 / 20:30:41
Min plånbok är återfunnen! Yeeey!

Jag som trodde jag hade tappat den ute, men icke, dom ringde mig från Mirabelle idag o berättade att dom hade hittat min plånbok... jag var nästan helt säker på att jag hade glömt den där hela tiden, men när Carro ringde dit i Söndags sa dom att dom hade städat hela stället men inte hittat någon plånbok... men idag minsann, då hittade dom den.. hmm.. man kan ju undra hur pass "bra" dom hade städat stället dåra.. men men.. I don't care! Jag slipper fixa nytt körkort o det är ju det som är huvudsaken! :)

Precis alla grejjer fanns kvar, till o med mina rabattkuponger på blöjor! Haha.. ;)
Dock har jag ju redan spärrat alla korten så bankomatkorten går ju ändå inte att använda, dom får jag ju nya nu i veckan, men körkortet kan jag använda för jag har ringt polisen o sagt att jag har fått tillbaka det.. o alla mina medlemskort är tillbaka också! Självscanningskortet på Willys hurrar vi för! Hehe.. :D

Anyway, Måndag = ny vecka på jobbet + dagis + det där roliga "vuxenlivet" som man bara ääälskar.. *eller inte*

Detta är min långa arbetsvecka vilket innebär att jag jobbar Mån, Tis, Fre, Lör o Sön. Halleluja.

Leon hade 38 i feber nu innan han gick o la sig, ovanligt ? Han va lite gnällig bara o snorar lite men verkar inte dålig i övrigt o han har fått alvedon så han får gå på dagis imorgon ändå, Jonny börjar sent så han lämnar Leon halv 10 sen hämtar jag honom vid 4 så han behöver inte gå så lång tid imorgon, sen är ju jag ledig Ons + Tors, ifall han skulle bli sämre så gör det inget eftersom jag ändå är ledig.. Men peppar peppar.

Orkar bara inte med dessa sjukdomar längre alltså.. har aldrig hört talas om någon som haft sån här jävla otur med sjukdomar som vi? Asså han har ju typ varit sjuk 8 ggr sedan April månad började, o den är inte slut än liksom.... Ska det verkligen vara såhär?

Nåja, imorgon börjar en ny kurs - Omvårdnad. Spännande :)
Får hoppas den är roligare än Etik o Livsfrågor-kursen. Som det kanske hörs på namnet så var den kursen gaaanska långtråkig. Men jag hoppas ändå på ett VG i slutbetyg... vi får se :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: