Onsdag

2010-04-21 / 08:59:15
Jag är hemma från jobbet med Leon idag.
Han är mycket bättre, febern är borta o han är pigg o glad. Men snorig o hostig.
Vi va till vårdcentralen igår o då fick han hostmedicin utskrivet iallafall.
Imorgon ska jag jobba, Leon ska sova hos Jonnys mamma från idag tills imorgon. Tycker att det är bäst att han är hemma hela veckan, så han hinner friskna till ordentligt innan han får gå tillbaka till dagis.
Nästa vecka e dessutom min långa arbetsvecka, så det är viktigt att Leon är frisk o kan gå på dagis då !

Natten har varit bajs kan jag meddela.
Har sovit typ 4 timmar. Eftersom Leon både hostar o snorar o e täppt i näsan samtidigt gör det att han har sovit en halvtimme, sen vaknat, hostat, tappat nappen, o nyst. Han e jättetäppt i näsan så han kan knappt andas med nappen i munnen, men ändå ska han ha den... undrar var han fått sin envishet ifrån ? ;)
Jonny kom hem nån gång efter halv 3-3 inatt, han var nämligen ute på äventyr igår.
O inte vilket äventyr som helst, nej då.
Efter jobbet fick han för sig, sådär lite fint, att ta en cruising till Hudiksvall som ligger 30 mil härifrån.... o fixa en hobby.. om man säger så.. en DYR hobby kan jag säga !
Ni vet det är det man brukar göra på Tisdagar, en vecka innan löning... :P

När jag väckte honom halv 6 för han skulle upp o jobba igen, så trodde han att jag skämta.. Han tyckte han precis hade hunnit somna.. haha stackarn.. men så går det om man ska ut o fara på biläventyr mitt i veckan o komma hem mitt i natten ! Jag tycker faktiskt inte såå synd om honom , det var ju självförvållat :) .. faktiskt !

Nu ska jag gå o ta hand om Leon, just nu håller han på att gräva i min låda där jag har mina trosor, och river ut alla par jag har och kommer o lämnar ett par till mig, sedan går han o hämtar ett till par o kommer o lämnar dom... Och nu börjar han med strumplådan... Gotta go !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: