Och förresten....

2010-04-26 / 20:36:11
.....glömde skriva att vi hämtade min fina Mazda igår av min syster !

Nu är bilen officiellt MIN o jag slipper köra omkring i en bil från 40 talet som låter "tick tick tick tick" o där radion dör så fort man tutar.. haha.. ;) (Jag slipper även en bil som dör MITT i en buss-fil också....)

Hon hade gjort den så fin min älskade syster ! <3

Tvättat den, både utvändigt o invändigt, betalat alla avgifter o betalat verkstadskostnader o besiktigat den o allt. Nu är den tipp topp! :) Hon har till o med lagt ner energi på att köpa en doft-gris med solglasögon o skinnväst (ni vet en sån där som man hänger i backspegeln som luktar gott)..

Jag är så glad ! :D

Tack käraste syster !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: