Min dag...

2009-03-27 / 17:27:23
har jag spenderat med min pappa, hans sambo o Leon i Nacka Forum :)

Min pappa kom hit vid 11 idag för han skulle passa Leon så jag kunde duscha.. sen skulle han hjälpa mig att göra i ordning makaronipudding... han gör den såååå god så jag ville han skulle hjälpa mig men min snälla far gjorde hela makaronipuddingen själv medans jag stod i duschen.. så nu står den i ugnen o bara väntar på att bli uppäten... MUMS ! :D

Leon hade fått nya fina kläder på sig o vi var redo o åka... vad händer då... jo jag hör hur det smattrar till i Leons blöja o VIPS så luktade det HELVETE i hela lägenheten... bara av med kläderna igen.. o ungen hade bajs ända upp på ryggen... byta till nya kläder o ny blöja o iväg... väl framme i Nacka känner jag o pappa hur det STINKER bajs i bilen.... o när jag ska lyfta ur Leon ur bilbarnstolen o lägga han i vagnen så ser jag att ungen tamejfan har skitit ner sig igen.. o INGA RENA KLÄDER hade jag med mig till honom... =/ sååååå.. då får vi ta en tripp in på H&M för o handla HELT NYA KLÄDER för att jag ska kunna byta på ungen... haha =P så han fick en body + 2 nya byxor o en pyjamas (när jag ändå höll på liksom....) i strl 62.. prutten håller ju på o växa ur strl 56 nu så jag tyckte det var lika bra o köpa storleken större :)

Seeen vet ni.. hittar jag o Janette nån ny konstig affär.. hette nåt på tyska tror jag.. där dom hade jäääääättemycket SKOR ! O alla vet ju vad det betyder.... eller hur ;D jag hittade ett par JÄTTESÖTA skor för 229:- som fick följa med mig hem =).. det e inget speciellt märke men dom var så söta så jag kunde inte hålla fingrarna i styr :)



Behövde ju trots allt ett par nya gympadojjor... and here they are ! :) Söta va ? :)

Sen var det ju dags för prutten o äta igen så jag vandrar ner i skötrummet, gör i ordning mat o han får äta... o vad tror ni händer under tiden ? Jo han släpper VÄRLDENS brakare o jag riktigt hör hur det rinner i blöjan... o det enda jag kunde tänka var "FAN INTE IGEN! Jag köper inte MER nya kläder nu!!!!" ...panik med ungen fram till skötbordet o av med blöjhelvetet.... men som tur var hade det inte läckt igenom :) o på vägen hem bajsade han igen så nu har jag ÅTER IGEN bytt blöja... ALLTSÅ, hur mycket kan en unge skita egentligen ? Aja.. what comes in must come out... eller hur haha ! :D

Det ska ju också finnas en anledning till varför vi kallar Leon för prutten ;) ......

Nu ska jag vänta på att Jonny kommer hem så ska vi äta min pappas GOOODA makaronipudding :) hejhej !
Kommentarer!
Postat av: natalie

HAHAHA.. asså.. jobbigt läge ;P haha.

Kommenterat - 2009-03-28 / 16:11:25
Postat av: Ulko

hahahah XD Testa andra märken på blöjorna? Nellie sket också igenom de blöjorna jag hade då, men direkt när jag bytte så blev de bättre.

Kommenterat - 2009-03-29 / 21:19:19  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: