Dead or alive ?!

2009-03-04 / 18:29:55
Nej gott folk jag har inte kastat in handduken eller hissat flaggan ÄNNU. Jag lever men jag har inte orkat blogga..

Leon har varit väldigt kinkig den här veckan, skrikit, gnällt o varit allmänt grinig hela dagarna... fett jobbigt :/
Lillprutten e visserligen förkyld o det e jag också.. så det kanske har något med det att göra?! I don't know.. jobbigt har det varit iallafall.. men nu sover han i sin säng iaf :)

NEWSFLASH ! Jag har blivit en Tradera - nörd !
Jajamensan, nu spenderar jag min fritid med att sitta på auktion o bjuda på saker.... trevligt för mig men kanske inte för min plånbok... hrrm hmm.... ?! men det e KUL :D

Jag har vunnit ett bud på massa småleksaker.. för bara 50 :- o nu håller jag på o budar på en hopp-gunga till prutten :) sen har jag nördat till det hela lite extra så jag får faktiskt SMS varje gång någon bjuder över mig.. (!!) så jag ska ha FULL KONTROLL liksom.. o kunna bjuda över.. lite av ett makt spel det hära me auktion... men jag ger mig ICKE . Ser jag något jag vill ha så ser jag till o skaffa det ;D

Här e iaf en bild på leksakerna som kommer skickas hem till oss snart :) mihii...



Leon har ju börjat intressera sig för sina mobiler nu o han tittar jättemycket på saker så det ska bli spännande o se om han tycker om leksakerna.. kanske lite tidigt för det ännu men dom växer ju så fort så lika bra o förbereda sig ! :D

Nu börjar vårkänslorna infinna sig när solen skiner på dagarna... Yeey ! Längtar verkligen tills man slipper tjocka jackor o mössa o fan vet alla pansartrikåer man får dra på sig när det e kallt ute.. faan jag hatar verkligen vintern, usch.. Not my cup of tea so to speak liksom .

Näe nu ska jag rulla ut on the balcony o ta mig en smokie smokie o ett glas med hääääärlig kolsyrig Cola :) Tjing !
Kommentarer!
Postat av: Ulko

hahah jag är också väärsta tradera nörden :P Bästa kapet gjorde jag igår, en 10 månaders gammal växasäng för 1kr(!!!) :D

Kommenterat - 2009-03-04 / 19:24:44  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: