8 weeks ago ...

2009-03-05 / 07:30:35
För exakt 8 veckor sedan vid den här tidpunkten låg jag i soffan o hade värkar...... Lite skumt när man tänker tillbaka på det... =/ O samma kväll fick jag en bebis på bröstet... Det var lite otippat kan man säga... hmm hmm... O nu e Leon 8 veckor gammal... =) (el aa kl 21.31 ikväll e han 8 veckor gammal för o va exakt....)

Usch den här natten har EJ varit behaglig kan jag säga... Leon somnade vid halv 11 igår kväll, vaknade vid 12 igen.. kinkade för han hade tappat nappen, jag stoppade in den o han somnade om.. sen vaknade han igen vid halv 3, stoppade in nappen igen, han somnade om, sov 5 minuter sen vaknade han av att den där JÄVLA NAPPEN hade trillat ur munnen igen... jag stoppade in den, det gick 10 minuter sen var det samma visa.... Då tröttnade jag så då fick han komma över till våran säng o sova brevid mig... satan vilken motion man får av den där jäkla nappen!!

Kan man inte uppfinna nån sorts klister som gör att nappen håller sig kvar i truten?!? Jävligt irriterande att PRECIS när han har somnat så vaknar han för nappen trillar ur... o det händer ju inte en, två el tre gånger.. nejnej... det händer typ säg sådär 150 gånger.... JAG ÄR ANTI-NAPP !!! Jag ska göra upp en demonstration o strejka mot napparna !!! The Nappar VS The People !!!

O mina kära vårkänslor jag hade igår försvann ju lika fort som dom kom nu imorse då jag tittade ut o trodde jag skulle bli glad av vad jag såg... men ICKE. ALLT E JU TAMEJFAN TÄCKT AV SNÖ IGEEN !!!! =(

Damn jag känner mig som en levande döööd..... Låten "Zombie" kan verkligen dedikeras åt mig nu.... "what's in your head - in your head , zombie , zombie , zombey ey ey ey ...." Ehhhrrr.... Absolut INGENTING finns i min skalle nu..... Mina braincells är totally washed away.. jag vet knappt vad jag tänker... =/ Behöver nog sova nån timme till skulle jag tro....... men min kära son VÄGRAR att somna !!!

Aja, får försöka ge han lite mat igen sen får jag be till gud att han somnar så jag kan vila lite o få mina kära braincells att komma tillbaka till mig.... Vilket lär bli Mission Impossible...!!!. HEJ !
Kommentarer!
Postat av: Cristian

Hahahaha - Doppa nappen i tapetklister. :P

Hoppas att gullungen mår bra! :-)



Kram!

Kommenterat - 2009-03-05 / 23:23:37  | URL - http://ichris.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: