Zzzzzz.....

2009-04-29 / 17:41:20
Fasiken vad trött jag är asså ! Känns som att jag skulle kunna somna pladask här på datastolen.. rätt upp o ner !

Det har jag vid närmare eftertanke gjort en gång tidigare i mitt korta liv.... Skulle åka utomlands med mina päron när jag bodde hemma för ca 2-3 år sedan... då fick jag fint för mig att va uppe hela natten så jag skulle kunna sova på planet (jag har SJUKT svårt att kunna sova på flygplan.. det bara kryper i hela kroppen på mig.. jag vill komma fram direkt..!). SÅÅ iallafall, då tänkte jag att jag skulle spela THE SIMS o tillbringa hela natten framför datorn.. tjaaa, det gick väl sisådär.. framåt morgonkvisten kommer min pappas sambo upp i mitt rum för att väcka mig, nej då sitter jag fint upp i datastolen med armarna på armstöden, glasögonen på, the sims spelet på, och sover sittandes.

Snarkade gjorde jag visst också.. hrrrm..

Hon har senare berättat för mig att hon aldrig skrattat så mycket... o undrat hur FAN en människa kan sova på det där viset.. men är man riktigt trött så funkar allt... o jag sov rätt bekvämt där i datastolen faktiskt måste jag säga :) men sen kunde jag ju iallafall inte sova på det där jädrans planet så min snilleblixt till plan fungerade ju inte ändå... !!

Jaaaaja.

Idag har jag, Amie, Elias o Leon vart nere på Öppna förskolan här i Skogås. Har gjort hand o fotavtryck i gips på pojkarna.. o så har vi börjat måla gipsbokstäver.. Så nästa onsdag ska vi dit o fortsätta pyssla :) Sen den 5e Maj är det fotografering på öppna förskolan i Rågsved så då ska vi bege oss dit också.. Kul o göra lite såna där utflykter o hitta på grejjer.. o det är ju roligt att ha allt sånt där man gjort som minne också :)

Förresten så tror jag inte att jag är den enda som är galet trött idag, Leon sover som en liten snusmumrik i våran säng nu o har gjort det i snart 2 timmar... ändå har vi inte gjort så speciellt mycket idag.. men antar tröttheten smittar av sig på både han o mig... SNAAARK....

Neeene nu är Jonny påväg hem från jobbet iallafall.. så ska vi förbi Älta o hämta hans jobbarbil han ska ha imorgon.. sen blir det hem o laga middag... o sen tror jag att jag kommer rinna ner som en liten pöl i sängen...... det känns så nu iallafall... KOFFEIN NÅGON?!?!??!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: