Hemmafru ??

2008-11-22 / 21:22:51

Idag har jag känt mig som en riktig desperate housewife haha....

Vaknade upp på helt fel sida imorse o har varit grinig o tjurig o känt att det INTE ALLS har varit min dag idag. Har tänkt alldeles för mycket på bad things in life.... Bajs. Hatar såna här dagar. I vilket fall som helst så försökte jag skippa  tänkandet genom att dra igång en städ-tornado hemma.....

Har sopat hela lägenheten (jaa, SOPAT! Fråga mig inte varför jag inte dammsög, den tanken kom aldrig upp i hjärnan på mig....), rensat ur hela klädkammaren, diskat, vattnat blommor, vikt tvätt o pysslat allmänt med lite inredning hemma osv..... Det hela tog BRA mycket längre tid än jag hade trott... O Jonny har varit i Farsta under hela tiden jag har haft damp hemma, han skulle med sin mamma o kolla julklappar... O när han kom hem fick han kaffe o middag utav snälla mig =D Vilken underbar fru jag är va?! =D Resultatet blev bra iallafall o nu har vi jättefint hemma... (duktiga mig!)  =D

Hur som helst så märkte min älskling att jag inte hade någon bra dag, o när han kom hem fick jag en present med ett rosa hjärta på.... :) gissa vad det var i?! Ett par jättefina silverörhängen... (awww!!!) hihi. Han tyckte tydligen att jag behövde muntras upp (!!!).. o det va precis vad jag behövde... o precis vad jag blev! =D (älskar dig!)

Nu ska jag lägga mig i soffan o spela SuperMario med Jonny... det ser ut som om han behöver min hjälp med spelet..... (hö hö....)

Tjo fräs !



Nej jag behövde inte hjälp hon försöker bara få det att låta som att hon är bäst på mario!! <3
// jonny


Kommentarer!
Postat av: Ulko

Jaaa, vi måste verkligen ses!

Att de är så nära mellan oss men ändå så träffas man aldrig =(

Ta hand om dig och magen.

Kommenterat - 2008-11-23 / 19:54:19  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: