Sunshine !

2010-05-12 / 21:21:23
Härliga underbara sooool!

Idag har varit en helt underbar dag kan jag säga..
Dagen började med en sovmorgon.. helt otroligt.. Leon väckte mig 09.30, hur skönt som helst!
Sedan började dagen med full fart, lek o pill på precis varenda liten teknisk pryl här hemma. Leon tände o släckte våra fönsterlampor ungefär 100 gånger innan han gav sig på Xbox-et o satte på o stängde av det 100 gånger, sedan gick han över till vårat Nintendo Wii.. och jaa.. stereon.. och hemtelefonen (som jag kan meddela numer ej fungerar, tack kära son).



Min älskade lilla kille <3




Sötaste Lucas :)

Dagen fortsatte med promenad med Carro o Lucas i solen. Helt lovely! Vi gick till en lekpark o Leon fick leka av sig o gunga :) Sedan slocknade han som en stock i vagnen, då vaknade Lucas istället. Haha typiskt :)
Sedan gick vi hem, jag pluggade medan Leon fortfarande sov o fick veta att jag har fått VG i psykiatri.. yeey! Ni kan numera vända er till mig om ni lider av psykiska problem gott folk! Haha ;)

Efter Leon hade vaknat o käkat middag så åkte jag ner o hämtade Carro o Anna, vi åkte till Farsta, där lämnade Anna oss för att åka o fika med en kompis på Shell-macken. Jaa det brukar ju vara där man tar en kaffe latte liksom.. haha störda människa!

I Farsta blev det shopping, jag köpte örhängen, en klocka, keps åt Leon, armband, solglajjer o väska :) Ville hitta skärmskydd till min wonderful HTC också, men nej, det var slutsålt överallt, likaså HTC telefonen. Om jag hade TUR skulle dom få in skydden på Fredag.. men det var inte heller säkert. Asså shit, så fort det släpps nån ny teknisk pryl blir folk som tokiga o ALLA ska ha samma grej. Samtidigt. Så jävla irriterande.. :/

Nu e vi hemma iaf, har ätit middag o nu sover Leon som en prins i sin säng :) Imorgon är det en ledig dag för hela familjen, så nu dricker vi lite vin o myser o imorn blir det till att gå upp i tid o njuta utav dagen o hitta på nåt allihopa :) Det ska bli fint väder imorn också så passa på o njuuut !

I know I will ;)...


Kommentarer!
Postat av: alexandra

va söta! <3!

Kommenterat - 2010-05-16 / 03:59:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: