Bla bla bla..

2010-05-21 / 10:10:41
Jag vet att uppdateringen här går i berg o dalbanor.. ibland är ja jätteduktig o uppdaterar till o med typ 2 ggr om dagen.. o ibland kan det som nu dåra gå typ 2 veckor sen sist.. hmm what can I say, ibland har man väl tiden o ibland inte I guess.. men som ja sagt så många ggr förut jag ska försöka ta mig i kragen o bli bättre!

Just nu är det bara sjukt mkt runt omkring, det har hänt en del dåliga saker i mitt liv som har gjort att jag inte har mått på topp.. o då orkar man inte direkt sitta här o skriva o verkligen inte dela med sig utav allt det dåliga till resten av världen.. ni som känner mig vet att jag gärna håller skiten för mig själv.. kanske inte så bra men ibland orkar man bara inte prata ut om sånt som får en att minnas o må dåligt, det är bara självplågeri när man egentligen inte vill minnas eller tänka....

Anyway här är det full rulle som alltid, jobb, skola, alla jävla hemmasysslor (HATAR ALLA MÅSTEN!), o för att inte glömma vår super-speedade son.. jag tror inte han sitter stilla en sekund längre, förutom när han sover.. eller nej förresten, inte ens då.. Ibland kan jag tänka att jag måste klona mig själv för att hinna vara på alla ställen som han är på samtidigt, för så fort går det nu! Så fort man sagt "Nej Leon aj,aj" till en sak så hinner man inte ens blinka förrän han är på G med nåt annat hyss.. Ingen ska säga att man INTE bränner kalorier genom att bara vara MAMMA iallafall.. ;) haha..

Nej hörni pluggandet kallar.... o tvätten... YEEEEYY.. superkul denna Fredag när solen skiner o det är typ 30 grader varmt.. Lägger in bilder o sånt lite senare när jag e klar med alla mina "roliga" sysslor.... :(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: