Yeeeey !

2010-01-27 / 11:14:09
Idag är min bil klar att hämtas på verkstaden !
Man känner sig ju en aaaning frihetsberövad utan bil måste jag säga ...
MEN - idag ska den iaf hämtas .. 3000 kommer det kosta .
Helt sjukt att det e så dyrt att ha bil .. men vad ska man göra ?!
Sen tänkte jag faktiskt putsa upp den lite granna o lägga ut den på annons !
Min kära syster har nämligen gett mig en annan bil .. så jag kan sälja clion , o betala det som är kvar på leasingen att betala ..! :)

Nu sitter Leon o tittar på Musse Pigg o dansar i sin stol till sångerna dom sjunger ...
Han säger även usch nu "ish", och napp "bapp", o sen när man säger hej o hejdå så vinkar han. Mamma "maa-ma" och pappa "papp-pa".. :) Frågar man om en puss så får man det :) hihi. Han har blivit så STOR våran lilla kille ! <3

Och .. igår var jag på arbetsintervju . Idag ska dom höra av sig o säga om jag fått jobbet el inte ! Spännande ......
Jag trivs jättebra på jobbet jag har nu , men det är så dåligt med tider .. jag måste ha något fast , speciellt när Leon nu snart börjar på dagis .

O jag ligger före med skoluppgifterna hela tiden .. ska höra med skolan om det finns möjlighet att läsa två kurser samtidigt el nåt så det går lite fortare .. allt e så himla lätt så det är lite segt att vara klar med alla uppgifter flera dagar innan dom ska vara inlämnade .. man har liksom inget att göra sen :/

Jajaa , nu ska vi göra oss i ordning o bege oss utåt ! Tänkte faktiskt ta mig i kragen o ladda upp alla bilder på datan idag , från jul - nyår och Leons 1-årsdag .. Jag lovar, jag ska VERKLIGEN försöka komma IHÅG , och verkligen FIXA detta idag ..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: