Leons 1 årskalas samt Ellens födelsedag !

2010-01-30 / 14:57:20
Yessss... eftersom jag inte har skrivit på ett tag eller laddat upp bilder så måste jag ju bara dela med mig av den senaste tidens erfarenheter och äventyr..... haha... vilka har varit en del I can say.... ;)

DOCK så var det inte jag som gjorde bort mig på Ellens födelsedag..... Stefan, har du nåt att säga till ditt försvar? Du måste känna dig gaaaaanska träffad... hehe :P



Barnkalas ??







Får sin allra första egna tårta :)



Åt med sked alldeles själv... o det var goooott!!



En lagom glad och.. ehhm.. full Steffi..
Alldeles ovetande om sitt ödesdigra misstag som strax skall ske...
Hahaha....



Oh yes !



Så jävla charmiga asså.... otroligt söta....



Hahaha.. eeh.. ja.



Bästa Amie <3



Tjingeling !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: