Valentines day and the day after...

2010-02-16 / 14:24:55
Glad alla hjärtans dag på er ! (Lite i efterskott sådär..)

Jag o Jonny firade alla hjärtans dag i Lördags faktiskt. För vad kan man göra på en Söndag? Skit-trist..
Vi gick först o åt grekisk mat på Kamarina på Söder. Kan verkligen rekommendera den restaurangen till er som gillar grekisk mat ! Helt underbart gott ! :)
Sedan efter det så bar det av mot Heron City, vi hade bokat biljetter till Avatar.
Det var ju i princip omöjligt att boka biljetter, ALLA biografer o tider var fullbokade !
Fattar inte.. det var ju liksom inte igår den hade premiär ??!

Iallafall. Vi lyckades få två platser (brevid varandra också, hajja den ni!) o sen när vi kom dit fick vi ju dom där underbart snygga o fräsiga glajjerna eftersom vi skulle se filmen i 3D. Eftersom alla i hela biosalongen hade dessa moderna glajjer på sig så kände jag mig inte så mobbad när jag själv var tvungen att ha dom.. haha..
Filmen var iallafall SJUKT bra ! Jag förstod efter filmen varför alla salonger hade varit fullbokade ;)
Alla ni som inte har sett Avatar - GÅ OCH SE DEN ! Den var verkligen sevärd och en film för alla smaker..
Trust me !

Såhär gullig var Jonny i biosalongen till Avatar filmens ära...



Otrooligt söt my love.. ;D


O idag badade jag Leon på morgonen.. så nu luktar han riktigt rent o fräscht ! Älskar doften av nybadad bebis jag vill bara andas in den o typ leva på den...
Undrar om man kan spara den lukten i någon slags syrgastub som man sen kan andas in när man får abstinens eller något?
Eller så har jag skapat en ny smart affärsidé för någon kreativ människa nu kanske? :D



<3

När Jonny kom hem från jobbet idag så hade han med sig denna....
Blev faktiskt en aning förvånad.. :)


Thanks baby ! <3
Det är detta som är Valentines day the day after liksom ;D

By the way..

Någon som är intresserad/känner någon som är intresserad utav att köpa en Renault Clio -05?
Jag har haft henne sen hon var ny och bilen har gått 7700 mil ungefär.
Jättefin! Min lilla pärla :)
Om ni känner någon som kan vara intresserad så skicka meddelande ! :)
Den läggs nämligen ut på annons på blocket nu i veckan...
"The final days with you has come"...


!!!!!!
Observera att det här inlägget försökte jag skicka in igårkväll...men det var helt omöjligt!!
Försökte i 2 timmar att skicka in det sen gav jag upp ! Försöker igen o får se hur det går nu .. ;D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: