Skärholmens C !

2010-02-24 / 19:56:14
Idag har jag o Leon varit i Skärholmen :)
Tänkte egentligen åka dit o bara ta en fika först med Janette.
Men sedan följde även hennes syster o hennes sambo med.
Så vi gick runt o kollade lite grann.
Jag kom på att jag behövde fixa gummistövlar till Leon tills han börjar på dagis.

Så vi vandrade in på Skopunkten, o jag köpte två par gummistövlar
(ett par i strl 22 och ett par i strl 23)
sedan såg jag dom pyttesmå ljusblå foppadojjerna...
O kunde inte hålla mina fingrar i styr... Konstigt va ?
Så dom fick också vandra med oss hem :)
Så Leon fick 3 par skor för 158:- idag.
Som taget ! ;)



Nu har jag precis skickat in ett prov i Psykiatri.. Hoppas det gick bra..
Det känns så :)
Sen blir det väl till att plugga lite mer o kanske måla naglarna i min fina vårfärg jag köpte idag :)



Min kamera tar himla dåliga bilder.. Investering i en ny kamera någon gång i framtiden lär det ju bli iaf !
Kommentarer!
Postat av: Ulko

Hehe ja de brukar skilja as mycket på kille och tjej. :P Neo som bara är 1år äldre än Nellie har stl 28. Och tösen som har samma skor som hon hade förra året :P



Men både jag och Tösens pappa har små fötter. :P

Kommenterat - 2010-02-25 / 06:33:10  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: