Nu är det bestämt !

2010-02-17 / 12:07:55
Den 1:a Mars börjar Leon med sin inskolning på dagis.
3 hela dagar ska jag vara med honom där..
Sedan är han "färdiginskolad"
Usch. Någon som kan trolla o vrida tiden tillbaka?
Det känns lite obehagligt att lämna bort det mest älskade man har till folk man inte känner....

O nu har plutten fått för sig att han ska städa här hemma...
Han tycker inte jag gör ett bra jobb..!
Haha tack Leon du får JÄTTEGÄRNA ta över städningen ;D



<3

Igår var det kursstart på Medicinsk Grundkurs + Psykiatri för min del.
Märkte nu när jag såg vad dom vill att jag ska göra på en halv vecka, att det inte verkar va så himla flytande lätt som jag trodde... (det har ju varit sjukt lätt hittills)
Alltså tills på Fredag ska jag ha hunnit det här :
- Läsa 7 kapitel på typ 150 sidor
- Skriva 2 individuella inlämningar (riktigt detaljerade)
- Skriva 2 gruppdiskussioner
- Anmäla mig till en HLR (hjärt-lung räddning) kurs
- Och slutligen, göra ett självtest i Medicinsk Terminologi.

Det kommer säkert gå bra, jag gillar ju att ha mycket att göra :)
Frågan är bara hur mkt tid Leon kommer tillåta mig att sitta med näsan i en bok.. hmm..??
Tur är att jag inte jobbar förrän i helgen, så jag fullt kan koncentrera mig på att plugga iaf.
Däremot ska jag träffa min kontaktperson på Torsdag.

Dom ringde mig från kommunen o ville att jag skulle ta ett uppdrag till åt en 16-årig flicka, och då tackade jag ja.
Så jag har fått telnummer o allt till den här flickan m.m
Men... jag inser nu att jag inte kommer kunna ta det uppdraget.. lite trist för jag vill verkligen, men det kommer inte funka... =/
Jag ska börja arbeta enligt schema nu i Mars på 70-80%, Leon börjar på dagis, jag pluggar heltid plus att jag redan är kontaktperson åt en tjej. Såå, jag tror det får räcka. Ska ringa idag o säga att jag måste tacka nej till uppdraget.. Jag som så gärna vill göra ALLT på en gång !!

Dygnet borde absolut ha mer än 24 timmar tycker jag..!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: